Tekniska problem med fakturautskick
Fredag 27 novemberVi har dessvärre haft tekniska problem med våra fakturafiler. Vissa abonnenter har nu i november fått en faktura i sin brevlåda som gäller kvartal tre och som skulle skickats ut i augusti. Problemen som uppstått innebär:
- Fakturan är korrekt men förfallodatum 2020-09-30 stämmer inte.
- Abonnenter som har e-faktura har nu istället fått en pappersfaktura hem i brevlådan.
- Dröjsmålsavgift har dessvärre debiterats på vissa fakturor. Avgiften kommer att korrigeras vid nästa fakturering.
Vad ska jag göra?
Vi beklagar naturligtvis det inträffade och ber dig nu betala fakturan manuellt så snart du kan.
Dröjsmålsavgiften kommer att korrigeras vid nästa fakturering. Om du hellre vill att vi korrigerar din faktura direkt ber vi dig höra av dig till oss.
Har du frågor?

Område/plats
Sundbybergs torg 1, 172 67 Sundbyberg, Sverige
JUST NU