Kontakt

Felanmälan och beställningar

Här kan du göra felanmälan och beställa tjänster samt ändra i ditt abonnemang för vatten och sophämtning. Du kan även få information om sophantering och källsortering.

E-post: service.stadsmiljo@sundbyberg.se
Telefon: 08-706 65 00
Öppet:
måndag–torsdag 09.00–16.00
fredag 09.00 – 15.30
Alla dagar lunchstängt 11.30-12.30
Avvikande öppettider under storhelger kan förekomma.

Akut felanmälan efter ordinarie arbetstid

Till akuta händelser räknas exempelvis en vattenläcka på allmän mark, med översvämning som följd.
Skulle något sådant inträffa efter ordinarie arbetstid*, når du oss på:
telefon 08-733 03 83

*Vardagar före klockan 8 samt måndag-torsdag efter klockan 16.00 och fredag efter klockan 15.00.

Fakturaadress och organisationsnummer

Sundbyberg Avfall och Vatten AB
[Referens]
c/o S4F Progress AB
Box 398
737 26 Fagersta

Organisationsnummer: 556764-2334

Övriga kontaktuppgifter

Postadress: Box 7510, 174 07 Sundbyberg
Besöksadress: Lötsjövägen 1B
Telefon: 08-518 336 50
E-post: info@savab.se
Öppet: måndag–torsdag 08.00–16.00, fredag 08.00–15.00

För att skicka e-post till personal på Sundbyberg Avfall & Vatten, skriver du fornamn.efternamn@savab.se.

Ledningsgrupp
Jan Jogell, VD: 08-518 336 51
Nina Isaksen, VA- och avfallschef: 08-518 336 52
Patrik Hellmark, controller/administrativ chef: 08-518 336 65

Lötsjövägen 1B, Sundbyberg, Sverige

Läs mer